mercoledì 31 agosto 2011

Toledo


Back in Italy with lots of pics and a river of emotions flowing inside... I had such wonderful travel mates, with whom I spent unforgetteble time. So I wonder to say thanks to them: Claudia and Carlos, I'm really proud to have friends like you!
I really love this opening picture: Claudia and me seem like Thelma and Louise on the road :)
For the visit in Toledo I chose an outfit I tried during my travel in Croatia (do you remember?) which I love so much. I changed just something.
Toledo is a charming medieval town not far from Madrid, whose particularity is the moresque style you can find in the facades of bricks, in the caracteristic doors which inspired the whole arabic architecture and in the flashes of colors of decorative ceramic azulejos.
Enjoy this bunch of pics and see you tomorrow with my Madrid shopping tour results ;)

Tornata in Italia con una montagna di fotografie e un fiume di emozioni che mi scorre dentro... Ho avuto dei compagni di viaggio mervigliosi con cui ho passato dei momenti indimenticabili. Per questo li ringrazio: Claudia e Carlos, sono veramente orgogliosa di avere due amici come voi!
Adoro la foto di apertura di questo post: Claudia ed io sembriamo Thelma e Louise on the road :)




Per la gita a Toledo ho scelto un outfit già sperimentato durante il mio viaggio in Croazia (ricordate?) che mi è piaciuto tanto. Ho cambiato giusto qualcosa.
Toledo è un borgo medievale affascinante non lontano da Madrid, la cui particolarità è lo stile moresco delle facciate in mattoncini dei palazzi,delle porte caratteristiche che hanno ispirato tutta l'architettura araba e dei lampi di colore delle azulejos decorative di ceramica.
Godetevi queste foto, ci vediamo domani con il frutto del mio shopping madrileno ;)

top FROM A CHINESE SHOP
miniskirt / minigonna ZARA
necklace / collana DIY
turbante / turban FROM CROATIA
sandals / sandals H&M
bag / borsa THE BRIDGE



Ive been here:




3 commenti:

Let me know what do you think about --- Fammi sapere che cosa ne pensi

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...