venerdì 4 novembre 2011

Cool and cheap: Mulberry purple handbag

mulberry vs sushi

How to be cool in a cheap way? Searching the best items in low-cost chains... I help you!

Come essere cool spendendo poco? Cercando le migliori proposte nelle catene low-cost... Vi aiuto io!




Purple this year is cool with warm shades of wood on autumn: intense and deep red, bright orange, warm colors like beige and chestnut, and blue as well.
Mulberry handbag is perfect to accessorize your boho looks, in a 70s mood: very wide hats, long coats with fur collars, flared high-waisted trousers... Be inspired by Maria Schneider in Last tango in Paris, then click to enter in Su-shi website (do you already know?) to buy a cheaper version of this bag.
I wish you a nice Friday and a wonderful weekend!

Il color melanzana si porta quest'anno con le tonalità calde del bosco d'autunno: rossi profondi e intensi, arancio vivo, tonalità calde come il beige e il castagna, ma anche il blu.
L'handbag di Mulberry è perfetta per accompagnarsi a look boho, quindi un po' anni '70: cappelli a falda larghissima, lunghi cappotti con collo in pelliccia, pantaloni ampi a vita alta.... Ispiratevi a Maria Schneider in Ultimo tango a Parigi e poi cliccate sul sito di Su-shi (lo conoscete?) per acquistare una versione più accessibile di questa borsa Mulberry.
Vi auguro un buon venerdì e un weekend anche più bello!




2 commenti:

Let me know what do you think about --- Fammi sapere che cosa ne pensi

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...